affiliate

nuffnang

Friday 19 November 2010

interview

hahahaha...arini aku nk mule balik le berbloging loging nih..cam bosan jerk tgk fb tp cam hampeh..tadek ape2 pon..time aku tade online salu belambak jer notification..mengong toi...huhu...so..meh la aku nk cite ape activity aku arini

hidup aku arini bermule pada pukui 6.00 pagi (mmg awai..catat sejarah)..hahaha..bkn ape..sbb arini aku ade temuduga SPA kat ipoh...so dalam pukui 730 tuh dah ade la kat sana..org kate punctual kan..tp haram...lek lai lek lai kul 615 mandi pastu tunggu akak aku plak mandi pukui 630...makan berak pe sume kui 7 juge btolak...mase atas jalan mmg bawak bkn mcm bawak kete kancil dah...dah mcm kete BMW dah rase..duduk line kanan jer..tp dah sampai ipoh pukui 745..aku pasrah jer ler...hahahaa..tp smpat juge sampai kat tmpat temuduga tuh pukui 755..hahahaha..berjaya akhir nye.tp tu dah lewat sbnr nye sbb dalam surat tuh deme suruh datang awai 15 menet...tapi ape kan daye..hahaha..

so..bermula detik menunggu giliran...mcm haram lah menunggu sikit punya lama..ni nk cite mule2 mase interview tuh kene ada ujian fizikal dulu..nk nunggu tu pon lama..nth ape2 le deme ni..haish..so bile la masuk giliran aku.aku pon masuk la..nk kate takut tu tade la sgt sbb ni baru fizikal jer..aku rase aku confident lepas kot walaupon bdn aku kecik..tp yakin aje lah..so mase kat dalam tuh mcm2 le deme nyuruh aku..ade suruh berkawad ler..ade suruh tegak kan tgn ler...ade ke deme komplen tgn aku bengkok tamau nye tegok..ate mane ke nk wat nye..udah ghope itu..haih....takesah le deme kate ape..tp ujian tuh aku dapat lepas...so nk nunggu yang kedua yang mane kene temuduga dgn org SPA plak...nunggu punya nunggu..deme pon panggey le masuk..ate..deme nyuruh aku promote diri aku..ai sudah...kang deme kate aku ni bangge diri plak...ate..yo le deme nk kate ape pon..dah deme yang nk bebeno aku promote diri aku..aku hentam jer la..lepas tu deme nyuruh aku speaking..haahahaha..boley tu boleh le..tp ade je ayat yang aku tatau nk sebut dalam b.I..tawu tu tawu tapi ayt tu idak plak nk telintas kat dalam pale aku nih...haish...so..lepah tuh setel le interview aku utk kali pertama dalam hidup aku..hahaahaa
so to the next post..

No comments:

Post a Comment